onsdag 3 december 2008

Onsdag hela dagen idag

Jag tror Lucas e en alien....hans ögon säger mig det hihi....


Kunde inte komma på någon bättre överskrift haha....men det stämmer juh!
Lille Lucas börjar bli stor, han har vuxit ur de flesta 56:orna så idag fick han ta en ny pyjamas på sig. Tur vi har några stycken för det brukar bli ett eller två byten per natt, små bebisar kräker och skiter om vartannat om ni inte visste det haha.....
I eftermiddags skulle vi ge oss ut på en promenad och precis när vi gått började det toksnöa! Jag hade iofs regnskydd på vagnen och regnkläder på mig men jag hade bara gympadojjorna....å jag blev medveten om att de har spruckit under sulan för det liksom tjippade när jag klafsade fram i snömodden..... Nu är det vitt ute men skulle inte tro det ligger kvar, det är för varmt ute. Men hoppas kan man alltid! =)

2 kommentarer:

Jenny sa...

En mycket söööt alien i så fall! Det är vallträning på lördag kl 12:00 om du vill följa med och kolla?

Ses imorn!

Kram/Jenny

Anonym sa...

Hej
Vem kan han ha ärvt sitt beteende från?
Här i Luleå duggregnar det och är nollgradigt, flera decimeters snötäcke som ligger kvar än i alla fall.