lördag 18 juni 2011

Före och efter

Se! Det tog inte så länge innan jag uppdaterade igen =)

Idag är det regn och rusk ute så då finns det lite tid att sitta inne istället. Ännu mer tid blir det när ungarna är rörande överens om att vakna klockan 5.......



Förra helgen lekte jag trädgårdsmästare och klippte vår häck. Japp, det är jag som sköter det och jag är rätt så duktig på det om jag får säga det själv. Här har vi en "före"-bild.


Å så här ser det ut "efter". Men titta för all del inte på gräsmattan för det är ingen gräsmatta utan en lermatta.



Cookies tassar har varit i nöd att bli friserade ett tag nu men det blev oxå gjort i veckan =). Här är "före".



Och "efter".



Baktass "före".



Baktass "efter". Lite skillnad eller??




Märkte att jag själv behövde friseras så min frisör på Svedala Håratelje, Anna, fick kapa ungefär 2 decimeter! Det behövdes för iom amningen är håret inte riktigt vad det brukar. Trassel är bara förnamnet!


Å andra sidan



Å så här blir det när man envisas med att vakna klockan 5.....då somnar man i soffan sen



Så här ser det ut just nu, Cookie är trött och Alina myser med sina leksaker



Å Lucas ser på tecknat.


Senare idag tänkte jag få borstat Cookie, det behövs! Igår var jag på Nova Lund med Helene från mitt gamla jobb och shoppade loss! Hittade massor med snygga kläder och faktiskt en bikini oxå. Inte så dumt. Snart ska vi väcka pappan till mina barn och äta frukost, ha en trevlig dag!


3 kommentarer:

LINROJ sa...

Vad fin hon är er lilla tjej, och hon är ju sååå lik storebror! Hon är ju nästan en kopia av honom!!! Kram

Britt sa...

Det var mycket som behövde tuktas där minsann.... i morgon ska jag och frisera mig inför sommaren.

elle sa...

Snyggt klippt! Både, du, häck o tassar ;-)

Kommer ni uppåt i sommar..?
Kram!