måndag 16 april 2012

Nyhetsuppdatering

Glad Påsk önskar vi så här i efterhand! Vår lilla påskgubbe blev tydligen rätt trött av sitt "påskande" och somnade i soffan.....
Här är vi på väg till förskolan
Jag vet inte om det är så att Alina försöker "hinta" mig om att vi ska börja med tygblöjor??

Crasy Lucas i sin onepiece
Cookie vid lekplatsen
Hoppla! Det är så skoj nu när Alina är så pass gammal att hon och Lucas har lite behållning av varandra och kan leka ihop

Så här ser det ut i vårt vardagsrum, Cookie ligger mitt bland alla leksaker och övervakar när barnen leker

Vi åkte upp till Luleå i mars, å vi fick som vanligt äran att bo hos min moster Britt och hennes Göran. Lucas förevigade dem på en bild

Jag träffade mina 3 närmaste vänner Elle, Emma och Maria. Tillsammans har vi 11 barn. Hur gick det till???

Och i ett obevakat ögonblick smet Alina iväg och målade sig med tusch......

När vi kom hem åkte vi och hälsade på Linda och Wilda. De visade oss en skojjig lekplats

Å bjöd på fika till Alinas förtjusning
Vi hade inte mycket snö i år och det var ju perfekt för då kan man cykla.....

.....för det går absolut inte att dra pulka eftersom Svedala kommun ÄLSKAR att salta ALLA gångvägar så fort en endaste snöflinga singlar ner..... (jag tycker verkligen illa om detta saltande, hunden och vagnen blir supersmutsiga och som sagt, det går inte att dra en pulka.....)

Lucas sitter i dockvagnen och Alina skjutsar gladeligen
Full rulle
Ja, vi bor ju nästan på landet

1 kommentar:

elle sa...

Tja, hur barnen blivit till det vet vi ;-)
Men att det skulle bli så många det är en annan femma..!
Kram till dig o barnen!