måndag 11 maj 2009

Rapsen blommar!

Idag kom jag äntligen ihåg att ta med mig kameran på promenaden. Rapsen står i full blom och det måste ju bara förevigas på foto! Så vackert!

Yippeeeee! Det är så skoj att gå på promenad

Cookie har spanat in något
Det finns så mycket att lukta på

Åsså måste man springa lite
Full fräs

Lucas var nöjd å glad i sin vagn

Sommarbild på Molly

Sommarbild på Cookie

Två söta töser

Cookie håller ordning på alla leksakerna....

Söta Cookie

Trevlig sommar på er alla!


7 kommentarer:

Malin sa...

Men gud så härligt det ser ut på alla bilder!! Blir en aningens avis. Här uppe håller isen på att gå för fullt, längtar till det ska bli knoppar på träden.. Så ni ligger ju bara "lite" före oss..rackarns.. Sköt om dig och hälsa familjen. Kram kram

Malin sa...

Härliga bilder!
Ser ut som "töserna" trivs i varandras sällskap!

Pamela sa...

Shit så söta bilder!! :D Mysigt m så gult o fint överallt! :D Tack för hjälpen innan, jag ska ta mig an de andra 2 i morgon! :D Kram

Anna o Pelle sa...

MYYYYYSIGT!

Anonym sa...

Vad härligt det ser ut! Längtar efter sommare...

elle sa...

hmmm... det var elle som skrev senast...kram

Ante sa...

Jag längtar hem.....hem till er så man får mysa lite med Lucas,Emma,Cookie,Molly och så klart med dig min älskling.Älskar dig sååååå mycket.