måndag 11 maj 2009

Senaste nytt

Håhåjaja...här är fullt upp från morgon till kväll. Ungar å hundar om vartannat. Ibland vill jag ta semester och åka iväg å ligga i en solstol å lapa på en drink. Men bara en kort stund. För det är ju faktiskt väldigt roligt både med Lucas och med en liten valp. Å Molly...ja Molly...hon är ju för skön. Finns där i närheten om man behöver henne. Men gör inget väsen av sig. Enkel. Enkel är vad hon är. Men som sagt, fullt upp har jag, ingen risk att jag behöver ligga på soffan och käka praliner =). Igår var Pamela och Malin och tävlade i lydnad. Å det gick kanonbra! Bägge fick förstapris och Malin tog klassvinsten och Pamela fick en tredje placering! Grattis grattis, bra jobbat! Jag längtar tills jag och Cookie ska tävla. Men det är länge dit. Men om två veckor ska vi iallafall på utställning i Skurup. Spännande. Cookies bror kommer oxå och Pamela ska ställa Kimba. Min valpkursinstruktör Maria ska ställa sin briardvalp Boris oxå. Nu får jag sluta skriva för alldeles strax kommer Pamela och Kimba så ska jag visa hur man klipper briardtassar så det inte ser ut som om hon har morgontofflorna på sig. Tjingeling!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej!!!!!
Ja här är det också fullt upp! Tycker faktiskt det är lite tråkigt att jobba jämt. Jag trodde nog att jag skulle ha jättemycket tid för vänner när jag slutat plugga, så fel man kunde ha! : (
Kul att allt går bra med vovvar och bebbe!
KRAM KRAM

Pamela sa...

Mitt hopp har vuxit lite att jag har klarat mitt LP 1 innan dig o Cookie! men jag vågar inte hoppas för mycket än! Ska bli skoj o se vad de säger på utställningen! Kram från en nerkissad Pamela!

Unknown sa...

Asså, vad gör din hund med min kompis? Hörde att Cookie kissade ner Pamela!!!! Hahahaha, glädjekiss kallas det! Hoppas ni har det bra, hur blev det? Kommer du och La Familia till Pamela på fredag? (*hoppas, hoppas, hoppas*)