torsdag 12 november 2009

Dagens nyheter

Have you EVER seen such a hairy ass???

Å den tillhör INTE den här söta lille gosegrisen


Lucas e nybadad och Cookie e slut efter att ha lekt Baywatch....


Kräftstjärtspaj, MUMS!


Varför bor det en nyckelpiga i vår hall i mitten på november??


Detta är exkluxiva bilder. Det föreställer en påse saffran. Saffran är exklusivt. Fenomenalt exklusivt. Kilopriset ligger på 65 800:-
32,90 per påse...dubbla priset från förra året....
LÅS IN ERT SAFFRAN I KASSASKÅPET!!!

Men se så gott det kan bli! Dessa ska dock ätas under andakt.
Jag vet, det ÄR lite tidigt att baka lussebullar, men det är ju så gott!


Ante gjorde en lusse-huggorm till mig =)



5 kommentarer:

Pamela sa...

'jag tycker då inte det är för tidigt med lussebullar! Bara önskade att jag ahde tiden o orken att göra några!! De såg såå goda ut! Kram

www.raveonbriards.se sa...

Åååå, så gott - alltihop! Den håriga rumpan, den söta pojken, pajen och bullarna.. Undrar varför du fick en lusse-huggorom.. haha
Kram på er!

Unknown sa...

Mmmmmmuummmsss! Har också ätit lussebullar men jag köpte mina färdiga. Fast ormen hade jag låtit bli, är lite rädd för ormar... Fast jag räddade min kompis skallerorm från att bli nerfryst. Hur kom jag nu in på det?...

Unknown sa...

HOPPAS att jag inte få några biverknigar alls... *tummarna vitnar*
Cookie var ju hur duktig som helst som vände! Asså, vissa människor är så irriterande... Buuuuuu!

Cecilia Larsson sa...

Pip....jag råkade hitta in här...snygg huggorm Andreas :)
Fd. anställd
Pudel-Ufo Larsson