söndag 4 april 2010

Konfirmation

I know! Det var längesedan jag uppdaterade. Det beror mest på att jag haft fullt upp, Andreas har varit iväg och jobbat större delen av vintern och jag har prioriterat annat än bloggen helt enkelt. Men nu är jag igång igen!
Vi har varit iväg till Andreas syster i Tyskland för att fira hennes dotter Larissa som konfirmerades förra helgen. Vi åkte faktiskt bil denna gång, det är 100 mil enkel väg så vi brukar flyga annars men denna gång blev det bil. Det gick faktiskt jättebra, Lucas var ganska snäll och vi roade honom med att spela barnsånger på CD skiva och mata honom med russin. Det blev såklart några pauser plus att vi sov på hotell efter halva vägen.
Bilden ovan visar Larissa, 13 år och nykonfirmerad.
Andreas syster Gabi till höger med sina tre barn Larissa, Janina och Robin

Larissa, Robin och Janina i kyrkan


Jag, Ante och Lucas med Larissa


Svärmor och jag (herregud vad trött jag ser ut!)

Lucas och Janina

Jag och Janina, det syns väl ingen åldersskillnad? =)


Jag roar mig med att mobilfota Lucas utanför kyrkan


Stora blå ögon, min söte son!


Familjen och vännerna som firade Larissa


Å hela gänget utanför Gabis hus
Hoppas vi ses igen i sommar!

Inga kommentarer: