måndag 30 mars 2009

Cookie har badat

Idag fick matte av någon anledning för sig att jag skulle duscha....jag tyckte inte alls det var nödvändigt men matte sa att jag luktade kiss och var lite lerig....ska inte en hundvalp vara det då?? Hon lurade in mig i duschen och vred på en mojjäng så att det kom vatten ur en vit pinne. Sen spolade hon mig på benen, det var lite läskigt först så jag pep och försökte smita iväg. Men det gick inte, min matte har bläckfiskarmar och fångade upp mig hela tiden. Jag tänkte att det kanske e bäst att stå still så hon blir färdig nångång. Jag var väldigt duktig om jag får säga det själv men när matte skulle tvätta mitt söta huvud tyckte jag att nu får det vara nog. Men det var det inte sa matte. Hon envisades med att tvätta mig från topp till tå och jag fick ju gå med på det då.
Nu luktar jag tydligen ganska gott påstår de...vänta bara tills jag kommer ut i leran igen hihihi.....


Jag vet inte om matte brukar ha köttbullar med sig in i duschen när hon själv ska duscha men det hade hon iallafall idag och det tyckte jag var ganska bra för det var gott med lite köttbullar mellan avspolningarna. Det känns inte helt osannolikt att jag kommer göra om detta ifall hon fortsätter bjuda på gottis =)


3 kommentarer:

Anna o Pelle sa...

Köttbullar i duschen! Skulle man alltid haft (fast då i vegetarisk variant)! Mmm, nybadad valp...

Pamela sa...

sån sötis hund! Ser redan större ut! Kan höra hur hon växer ända hit! :D

-mitt hundliv- Petra sa...

Jag håller med Anna, vegbullar låter gott!!
Jag fick sanera 3 hundar 22.00 på kväller en dag.... kul.... *fniss*