lördag 4 april 2009

Hänt i veckan

Här kommer en liten uppdatering om vad som hänt de senaste dagarna. Jag och grannen Åsa tog med oss barnen och åkte tåg in till Malmö för att fotografera barnen och shoppa lite. Bla köpte jag en vår-sommar-höstjacka till Lucas med matchande mössa.

"Ser du nåt där nere?" "Inte jag heller...."

Cookie har börjat förstå att hon inte får sätta sina piraya-tänder i Lucas. Oss vuxna tar hon dock ingen som helst hänsyn till...

Jag kan flyga, kan du?


Mmmm hon ser ganska fluffig och snäll ut den där vovven



Här ligger vi och leker tillsammans


Lucas klädd för en tur i vagnen


Lucas i famnen hos Hanjo, Antes kompanjon.


Man kan även använda blöjan som mössa om det regnar...


Vårtecken: Krokus


Jag och Cia gick på en promenad genom Aggarp och mötte en travhäst på tur


Cia får ta å dämpa farten lite me tvillingvagnen.....det finns faktiskt hastighetsbegränsningar....


Fredagkväll hade vi tacomiddag hemma hos oss tillsammans med grannarna


Cookie har precis blivit borstad och som tack räcker hon ut tungan åt mig...


Lucas har fått en solhatt och den premiäranvändes idag, 17 grader i skuggan, niiice


Så här ser Lucas ut när han e alldeles nyvaken


Cookie har knölat in sig bakom Molly för att sova


Lilla Molly....hon börjar bli gammal tösen min....


Å så här ser Lucas ut när han sover....varför ha kudden under huvudet...?


Bada är det roligaste som finns.....

.....särskilt när man får plaska som en tok =)


Fint väder, så passar vi på att sitta ute i trädgården


Våren e här! Lucas sitter hos pappa och myser


Cookie finner sig snällt i att bli borstad. Ja, inte för att hon har nåt val heller =)


Men ååååh!


Idag kom Anna och Fredrik för att fira våren och värmen med grillpremiär


Mmmmums!!!


Lucas e alltid på ett strålande humör direkt han vaknat


Lucas sitter hos farbror Fredrik som övar på att hålla bebis =)


Så fin liten tös


Lucas gillar Anna och Anna gillar Lucas




4 kommentarer:

Jenny sa...

Så fina bilder Linda!!! Vad roligt att det går så bra med Cookie. Jag har varit megaförkyld hela veckan och nu skall jag jobba hela nästa... shit... inte tid att bara vara och hänga med vänner! Kram på er i alla fall.

elle sa...

När kommer ni till Luleå igen..? Saknar er.......

Pamela sa...

tteskoj m så många fiiina bilder!! :D Cookie e ju så underbar! Kul att det går bra! Lucas e ju också för söt han m! :)
Anna berättade att du lärt Cookie sitt och ligg... O vi hörde också att det var inte vilket ligg som helst utan ett väldigt snabbt. Jag känner mig lite orolig inför tävlingarna, ni går snart om oss! Kram

Anna o Pelle sa...

Jaja, blondiner så långt ögat når... Lucas kommer ju tro att världen endast består av blonda flickor!!! Ska genast skicka ett foto på mig till honom...
Cookie är ju bara för söt! Ställande under gång går bra? ;)
Är lite bakis idag (!), var på rock klubb igår och stolpade runt i för höga skor. Jag är för gammal för rockklubbar...
Ha det gott i solen!!!