måndag 27 juli 2009

Detta inlägg tillägnas Peter som fixat med min dator så jag kan blogga igen =)

Så, nu kan jag äntligen uppdatera igen =). Vi har haft André från Luleå på besök under några dagar och han tyckte det vore en bra idé att installera Internet Explorer 8 på min dator. Javisst, sa jag. Han jobbar ju med datorer och kan så mycket om dem......haha..... Efter installationen åkte André hem igen. Då märkte jag att datorn fungerar alldeles utmärkt förutom när jag skulle blogga.....å eftersom André åkt hem fick vi konsultera vår granne Peter som kom å fixade felet som var trasigt =). Tack för det! Jag har hört rykten om att André sovit dåligt de senaste nätterna pga dåligt samvete.....hihi....men nu kan du sova gott igen och du är fortfarande välkommen ner igen om några veckor ;-)

Fjant

Fjant i Smygehuk (sveriges sydligaste udde för er som inte visste)


Åj, det kom visst en våg....


Här är huset vi hyrde i drygt ett år i Beddingestrand


Ropade du matte??


Ante och Cookie myser i bia-bädden

Cookie på tur längs sydkusten


Vi hamnade i Ystad där vi tog en fika och hundarna vilade under tiden. Cookie var jätteduktig och låg lugnt fastän det var mycket folk och ungar överallt. Molly var som vanligt en förebild =)


I Beddingestrand tog vi en sväng förbi glasskiosken som ligger längs med väg 9


Så här ser det ut ifall ni skulle få lust att stanna till


Å så här glad är jag när jag väntar på min glass


Lucas fick ingen glass men han fick äta lite banan!


Chucky (Andréeeeee, where aaaare yoooouuuu?)


Jag och Lucas i Smygehuk


Jag och Lucas i Ystad


Lill-fjant


Lucas har precis upptäckt sig själv i spegeln....


Bäst att lära sig hur man busvisslar efter tjejer....


Ante jag och Lucas i Smyge


Så här ser det ut där vi bodde i Beddinge....sommartid saknar jag havet.....



2 kommentarer:

elle sa...

oj, så fint det är där nere... Här oxå... flyg/bila upp snart! ha det bra o pussa lillkillen (den andra är så skäggig!)

Unknown sa...

Ojojoj, Skåneland visar sig från sin bästa sida =)! Så härligt!!!