onsdag 15 juli 2009

Senaste nytt

Häromdagen stod jag och grannen ute och pratade....plötsligt ser jag i ögonvrån hur vagnen med Lucas i rullas iväg....det är grannens tös Emilia som tycker att Lucas behöver ut på en lite tur...... Å hon knuffade honom fram......

....och tillbaka......

Idag kom Anna och hämtade upp mig och Lucas för en tur till pildammsparken i Malmö. Lucas verkar ha kommit över att Anna faktiskt är brunett och inte blondin som alla andra trevliga tjejer är.....


Hon lyckades tillåme lura honom till skratt =). Tack för en trevlig dag!


Lucas och jag poserar. Fin park men synd på alla dessa gäss som skiter överallt. Å då menar jag ÖVERALLT

Lucas leker lite medans Cookie vilar


Skönt att Cookie nu är sex månader och har förstått att man är försiktig med Lucas, det går faktiskt inte att tugga på honom.....




2 kommentarer:

Jenny sa...

Lucas tuggar fortfarande ser vi!!

Unknown sa...

Tack själva för en mysig eftermiddag bland gåsa-skiten ;)! Ska förstora upp en jättebild på mig som Lucas kan ha på sitt rum så han vänjer sig vid brunetterna, hihi!