söndag 5 juli 2009

Mer bilder

Här kommer lite skrytbilder =). Vi lyckades få en enda bild där Cookie ser någorlunda ut.....men vad kan man begära av en 5-månaders valp som varit hela dagen på utställning i 30-gradig värme?? Vi fick denna bild, sedan ramlade hon ihop i en hög på gräsmattan haha...ändå hade hon fått ligga på stenplattorna i skuggan och vila i två timmar innan vi började pina henne med kameran =). Tyvärr har vi ingen bild på Emma med sin rosett eftersom hon åkte till sin mamma direkt efter utställningen. Men vi ska nog fixa en nästa gång hon kommer!

Vill de nödvändigtvis ta bilder så får de ta när jag ligger ner....

Stolt matte med fin hund =) Tack Kåge och Julia för bilden!


Emma och Lucas


Söt som socker


Morgonmys i soffan

Cookie har en plan...... "om jag smyger mig upp i husses famn och låtsas att jag vill mysa........"

....men egentligen är jag ju ute efter den smarriga karamellen på bordet.......


.....om jag närmar mig lite diskret.........


......det luktar sååå gott......


.......mmmmmmmmmmm nu är jag sååå nära..........


....om jag nu sträcker ut tungan.........


.........jag fick ingen godis =( .......... men jag fick öl! Skål! (buuurp.....)

Anatomi del 1. Denna del på hunden kallas Gosenos.


Anatomi del 2. Denna del på hunden kallas Gosetrut. Eller inte. Det är faktiskt Ante som håller upp kinderna så tänderna visas, Cookie har INTE fått rabies.
Tack för den här gången, trevlig kväll


4 kommentarer:

Anna o Pelle sa...

Hahaha, roliga nos-bilder! Och fina rosetter... Ännu en gång, stort grattis till er allihopa!

elle sa...

Grattis! Det går bra för lilla "tussen"! Fina bilder!

Jenny sa...

Tack för den utmärkta förklaringen av BIR, BUS & BAJS.... eller hur var det nu?? ; D

Ha det bäst!!!

Pamela sa...

grattis grattis grattis! Så himla skoj! Hon e verkligen fin! Tack för fikan i går, det var trevligt! Så söta bilder!! :) Ha det bra! Kram!