torsdag 17 september 2009

Liten lista

Namn: Linda Marie
Födelsedag: 2 november
Ögonfärg: Grönblågrå
Hårfärg: Falsk blondin :)
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Skorpion
Skostorlek: 36 (vissa undrar vems barnskor som står i hallen...)
Är dina föräldrar skilda: Har aldrig varit gifta, minst sagt haha
Favoritsport: Att utöva: aerobics. Att se på: friidrott
Helgdag: Två varje vecka
Årstid: Vinter! Med mycket snöööööööööööö
HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: Johoda
Blivit dissad: Jajjemensan
Skolkat: En 1:a i företagsekonomi säger väl allt....
Sovit utomhus: I tält ja.
Sett en död människa: Nix
Använt droger: Nähäää då
Kött/veg: Kött kött kött kött
Tv/film: Greys Anatomy, just nu även Livvakterna (dansk serie)
Senast du skrattade: Hm....skrattar lite varje dag men sådär ordenligt skratt var det nog någon dag sedan då Lucas gjorde nåt tokigt
Grät: Idag. Jag känner mig lite väl lättgråten för tillfället och många tankar går till Avanti, det är nog för att det närmar sig årsdagen då vi tog bort honom....
Filmen du såg: Åj....ser inte ofta film.....ska vi tro det var när jag såg "Män som hatar kvinnor" på bio.
Sjöng en sång: Det gör jag varje kväll, kanske därför Lucas gråter när han ska gå och sova....
HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Druckit alkohol: Ja.
Tagit droger: Ja, en Alvedon
Kysst någon: Ja
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: Ja.
Sovit bredvid någon av samma kön: Nej, inte sedan jag sov hos Helene och slingrade mina ben runt henne hahahahhahahaha.....så tokigt det kan bli i sömnen
Haft sex med någon: Juuuuuuch
Badat utomhus: Haha jag har bara badat en gång i år, i juli
Bakat: Nix
Ditt äldsta hångel? 42 år (alltid tio år äldre än mig)
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Nu ska vi se.....en...två.....TVÅ. RIKTIGT KÄR I var det juh
Vad tycker du om kärlek? Så skönt att den finns!
Har du flashat/strippat nångång? Nääääääääääää fy så pinsamt
När kramade du någon sist? Jag kramar Lucas varje dag och överöser honom med pussar så han blottnar bort....
Saknar du någon speciell person? Många! Både levande och döda.
Har du svårt för att bli kär? Kär på riktigt, ja. Förälskad, nej.
När kysste/hånglade du med någon sist? Ja det var när Ante var hemma sist och jag var ut på krogen. Näääääääääää skojja bara! Hånglar bara med Ante juh
Är du en singel? Ja, varannan vecka. Haha. Nej.
När fick du senast en komplimang? Det var nog i söndags. Fotografen som tog porträttbilder tyckte jag hade fint leende.
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej, till Andreas stora sorg. HAHA IGEN.
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Inte vad jag vet hihi
Hånglat med nån riktigt ful: Ja fy fan. Minns du Yedi, Stina? Hahahahahahahahhaahhaha!!!Hånglat med fler än 50 pers: Nä inte det, trots min ålder =)
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll: Ja...jag tror det....om jag inte minns fel. Men det var många år sen...
Gjort något riktigt dumt: Ja, det har väl alla??
Gjort något du verkligen ångrar: Ja
Varit nykter på nyårsafton: Ja det också
Åkt ambulans: Nej tack och lov
Gjort nåt olagligt: Räknas fortkörning och nedskräpning?
Blivit polisanmäld: Nope
Fått din mamma att gråta: Säkerligen
Slagit ner någon: Ja, Mattias Lodén. På lågstadiet. Ja vafaaan, han retades när vi spelade brännboll. Reta inte en tjej med basebollträ i näven. Han gjorde aldrig om det om vi säger så.....
Skämts över dina föräldrar: Oh ja
Skämts över dig själv: Jo då
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja, jag säger inte detta om jag inte menar det.
Bråkat med din pojkvän: Nej, vi lever i ett lyckligt förhållande och bråkar aldrig. Skojja igen, klart jag har!
Tar du droger: Jo, just nu suger jag på en Bafucin Mint (halsonttablett)
Dricker du: Annars skulle jag ju torka ut
Vilka kläder sover du i: Alltid tröja och pyjamasbyxa. På vintern även fleecetröja och ibland dessutom morgonrocken. Ja, vi undrar om Lucas inte kom med storken =)
Vad hatar du verkligen: Pedofiler och andra människor som behandlar folk elakt.
Varit kär: Det hoppas jag verkligen
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Förälskad, ja. Kär blir man väl inte om man inte har chansen.....
Är du ensam nu: Nej, Cookie vid fötterna, Molly i sin bädd och Lucas i sin säng
Vill du gifta dig: Ja tack
Vill du ha barn: Har redan en underbar son men visst, en till går bra
Vill du sova nu: Ja för nu är jag trött och har ont i huvudet och halsen. Blir alltid förkyld i september. Resten av året är jag frisk =)

Nattinatti

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jaha, där ser man! Lite mer info om Frk Martinsson. Jag undrar när det blir fru? Finns det inte någon deadline för sånt? =P
Ta hand om halsen!

elle sa...

Just det, när blir du FRU?! Jag vill gå på bröllop...

Ante, ner på knä! Tänk vad fint, ett vinterbröllop... Med snö, som Linda gillar...

Eva sa...

Grattis till ert fina resultat på dagens utställning i Lund. Ledsen bara, att jag inte hann kolla in er ordentligt. Men det var 'liiite snärjigt'.
Ses vi kanske på lördag?
Kram
Eva