lördag 12 september 2009

Skogen

Igår hade jag bestämt med Anna och Pamela att träffas för att spåra i skogen. Pamelas mamma och syrra hängde oxå med, skoj! Vi möttes upp på macken i Anderslöv och sedan åkte vi vidare med mig i täten för att visa vägen......nu var det ju bara det att när vi väl hade svängt av första avfarten från 101:an så mindes jag inte riktigt vart vi skulle sen....vänster visste jag, men vilken av alla vänstersvängar....?......jag bjöd på lite sightseeing på vischan innan jag hittade rätt väg hihi.......... Det var kanonväder ute och alldeles tyst och lugnt i skogen. Några travhästar kom förbi och det tyckte Cookie var intressant.....voff voff...... Vi lade spår till alla hundar utom Molly, men nästa gång ska hon få ett hon oxå. Det gick jättebra för alla, Cookie är ju nybörjare så än så länge är hon ingen stjärna men hittade iallafall fram till sin belöning =). Lade ett spår till sen och då gick det lite bättre.
Anna hade varit uppe tidigt på morgonen och bakat SUPERGODA kanelbullar!!! Tack för att du bjöd oss gottegrisar =). Vi fikade och pratade och sen gick vi en promenad i skogen med alla hundarna.

Molly, Anna, Pelle, jag, Cookie, Lucas, Anett, Cocos, Pamela och Kimba. Gisela fotade.
Det var trevligt, det gör vi om, eller hur??



3 kommentarer:

Pamela sa...

om inget annat så e det ju försent nu att ta tillbaka bilderna ;) Det var väldigt trevligt! Tyckerjag absolut vi måste göra om. helt taggad! :D haha.. Ses kanske imorgon! Kram

Unknown sa...

Ja! Det var roligt! Har ju inte varit så jättetaggad att spåra innan, men nu... ja...det är nog inte så dumt iallafall?

Malin sa...

Jag är gärna med och spårar om ni gör det fler gånger .

Malin