söndag 2 augusti 2009

Gott å blandat

Min snällaste Ante har köpt mig en ny cykel och barnstol så att Lucas kommer ut å tittar på omtivningarna från något annat än sig vagn. Han tycker det är jätteskoj även om han på denna bild ser lätt uttråkad ut hahaha....

Lucas gillar vattenmelon =)

Å det gör Emma oxå =)


Ante och Emma bakade en jättegod tårta


Ikväll har jag borstat Cookie, hon hade några tovor men det är aldrig några problem att reda ut dem, hon har (än så länge, peppar peppar...) verkligen enkel päls. Efter att ha stått på trimbordet i en timme belönade hon sig själv med ett gammalt äpple som trillat från äppleträdet


Så skoj att busa med ett äpple!


5 kommentarer:

Unknown sa...

Konstigt att de enklaste leksakerna är de roligaste...
Pelle sitter och drägglar när vi äter honungsmelon, han ÄLSKAR honungsmelon!!!

Unknown sa...

Hur gick det med Emmas lureri mot Ante? Blev det något?

Britt och Göran sa...

Linda! Var har du din cykelhjälm? Ska man inte föregå med gott exempel?!

elle sa...

Håller med Britt..! Hehehehe! Jag cyklar aaaaaalltid med hjälm...

Visst är det finfint med ny cykel, jag fick också en av M i våras. Tyvärr har jag inte använt den så mycket, liknar din framifrån... Ha det bra!

Ska till mamma o pappa ikväll tills på söndag. Förhoppningsvis finns det gott om bär i skogen...

Kram!

Maria sa...

Hmm ja jag måste nog också skaffa cykelhjälm. Så stor Lucas har blivit och vad fint ni hade gjort på hans rum! Kram