torsdag 27 augusti 2009

Rånade

Idag när jag satt hos frissan kom det in en annan kund och sa att Statoil i Svedala precis har blivit rånade. Jag tog genast upp mobilen och ringde min kollega Helené och frågade om hon visste nåt. Det gjorde hon inte eftersom hon var ledig idag men hon skulle kolla upp det och återkomma. Två minuter senare ringde hon upp. Det var INTE vi som blivit rånade, utan restaurang Svea som ligger vägg i vägg med oss. Skönt att det inte var vi, men jag tänker såklart på personalen på Svea........ Mer om rånet kan ni läsa här, och faktiskt, storyn stämmer väldigt bra överens med verkligheten.

2 kommentarer:

Malin sa...

Herre gud, det går vilt till hos er.

Camilla sa...

Hej Linda! Ville bara skriva och tacka för den fina kommentaren du skrev på mitt inlägg om Lacey, det värmde otroligt mycket! Jag tror också att Avanti & Lacey är tillsammans i himlen där de kan busa och äta smaskiga grisöron ihopa :) Grattis till nya bilen föresten :) Stor kram