torsdag 6 november 2008




Äntligen lite tid att blogga.....jag har fått äta upp det jag sa i början när Lucas kommit...jag tyckte det var sååå enkelt att ha en bebis, han bara sov, åt och sket. NU däremot...äter han och skiter...sovandet tycker han e klart överskattat. Iallafall på dagarna. Inget sovande på dagarna och det medför att han blir grinig därefter.....man får inget vettigt gjort förrän han däckat på kvällen. Hittade några gamla bilder från förra hösten när jag och Avanti var i Ronneby hos uppfödaren Eva och spårade lite. Saknar det.....Avanti gillade att spåra och han var duktig oxå! Ikväll tänkte jag ta mig till klubben, har inte varit där sen augusti. Anna och Pamela ska träna så jag tänkte vara publik. Måste även kolla in resultat-tavlan där jag och Avanti tydligen finns med med vårt LPI =). Idag åt vi Amerikanska plättar till middag. De är små och tjocka (som amerikanare haha...) och väldigt goda. Jag lyxade till det med vispad grädde och sylt till oxå. Tycker det kan bli lite tårt-varning med att bara äta plättar så vi steker alltid någon korvskiva till oxå, så man får i sig lite salt. På återseende!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skoj att du kom ner på klubben i dag!! :D Kul o träffas o prata lite =)
Ha det fint! Kram

Anonym sa...

Halloj, och tack för hälsningen i gästboken - kul att du tittar in då och då..
Här är det full rulle som vanligt - pälsvårdskvällen är till ända och i morgon blir det spår.. Såg bilderna från i höstas - så mysigt det var!
Ni får ha det så gott, och blir briardsuget för stort så får ni väl köra hit och snusa runt bland hårbollarna..hehe

Kram på er!

Unknown sa...

Hej! Så kul att du kom ner igår! Saknar er... Dock tänkte jag utnyttja dig och ditt kunnande med lite träning inför 16 om du orkar/ får för den lille skrikhalsen (han kanske ska bli sångare???)? Vi kan ju köra lite lätt utanför på gatan! Ha det gott idag! Kramen

Jenny sa...

Hejsan!
Det är så tjockt med tentor, seminarier och praktik just nu att man knappt inte ens hinner med att skicka et litet sms. Men jag tänker på dig och ser fram mot att ses nån dag.

Ta hand om dig och bebben!

Kram

Anonym sa...

Haaaaalllllååååå???? Var blev ni av igår. Såg dig inte alls efter vi sagt hej till varandra. Såg maken och barnvagnen ute, men hann inte titta ner i den. Så nu missade jag Lucas!!! Suck /Kram Karin L