söndag 23 november 2008

Promenad

Har precis kommit in från en långpromenad genom Aggarp tillsammans med Jenny och Zorro. Det var skoj att träffa dem igen och vädret var skönt. Det hann bli mörkt innan vi var hemma igen men med reflexväst går det ju bra. Skämmes på er alla som går ute i mörkret utan reflexer! Det är en väldigt billig livförsäkring, så det så. Igår var det kanonväder ute så jag, Ante, Lucas och Molly promenerade iväg en sväng genom Svedala och hamnade så småningom på mitt jobb för att ta en lussefika med Helene. Det är så fint med snö! Passade på att ta några bilder till arkivet =)

Lucas passade på att ta en tupplur i vagnen, där sover han så gott





Molly fick oxå vara med på ett porträtt i solskenet
Hittade denna snögubbe som någon lyckats skrapa ihop hihi.....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, just nu har ni mer snö än oss...Kram

Anonym sa...

Tar tillbaks det jag skrev igår....

Det snöar som fan just nu... Måste ut och rädda leksaker för att de inte ska försvinna för gott under snön. Ta bort gungorna och ta in rutchkanan, det har drivit snö över allt...............

Anonym sa...

Hej
Har försökt att maila dig ett antal ggr, men din mailbox är full så mailet kommer inte fram,,, Du har förmodligen inte tid att läsa mail nuförtiden.
Om du tömmer den så kan jag prova skicka igen.
Ha det bra.
Snöiga hälsningar från Kalix
/Elisabeth

Unknown sa...

Här trodde man att man skulle få sina träningskompisar med sig... Tji fick jag! ;)Pamela höll med Peter!!!
Misstänkt fall av kennelhosta på hunddagis, annars hade jag tänkt komma och våldgästa er i veckan. Fast, man kanske kan gå utan hund...humm...

Anonym sa...

Kramar till familjen!