lördag 3 januari 2009

God fortsättning!

Här är Molly instuvad i bilen, med nöd och näppe..... Det är nyårsdagen och vi ska åka till Bokskogen för en promenad. Nyårafton tillbringade vi hos Anki och Cribbe, vi åt god mat och hade jättetrevligt. Lugnt och städat såklart, med 4 barn i huset.

Lucas e redo att åka till Bokskogen

Med risk för att bli skrytsam, men visst är han söt som socker...?
Härligt väder

Här är vi i Törringe, stigarna var inte de bästa men Lucas lyckades somna ändå...

Man ska ha kul i skogen!

Emma, jag och Molly

Molly undrar hur Emma tog sig upp dit...

Vi träffade på en himla massa djur när vi var i skogen, bla denna skogsmus.

Vi hittade Herr Mus bo oxå
Så fint med lite sol

Syskon som morgonmyser i soffan, är det jullov så är det!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Vilket fräckt träd! och så himla gulligt med herr mus bo... satt den lappen där, eller var det ni som satte dit den? Molly får hålla igen på köttbullarna nu när hon måste trängas med vagnen!

Du det är inte säkert att det blir någon vallning på måndag, Bobby hade ev fått förhinder. Men blir det så är det flyttat till kl 14:00. Jag hör av mig när jag vet mer!

Ring om du vill gå Aggarpsrundan med mig imorgon!

Kram Jenny

Lucas & Co sa...

Det var jag och min magnifika fantasi som fixade lappen med Herr Mus bo hihi....lite att göra du vet....hrm....Kram!

Anonym sa...

Så himla mysigt i skogen!! :D Så fina bilder! :D