tisdag 20 januari 2009

Taco-tajm!

Tacomiddag på fredag med hundbrudarna! Jag fixar rubbet med krubbet så delar vi på kosingen sen. Ni Veggosar, vad ska ni ha? Finns det att köpa på vanlig ICA? Haha...jag kan inget om sånt.... =). Corn heter det va....? Courn....Kårn.....Korn.....whatever...hihi... Nå, ni behöver bara dyka upp kl 18,30 (bra tid för då har Lucas hunnit somna. Anna, säger du till Malin att det blir 18,30 istället, hon vill ju inte läsa våra bloggar hahaha....). Det ska bli trevligt! Vill ni dricka något som gör livet roligare så får ni ta med det själva. Vi ses!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Hej hej hej!
skall bli jättekul! Qourn heter det. Du steker upp det med tacokrydda, lite vatten och smör... Finns i frysdisken. Ser ut som färdigstekt köttfärs! Inte svårt!

Ciao!

Anonym sa...

Hej hopp! Så trevligt det ska bli!! :D Säker på att du fixar allt?! Jag kan fixa efterrätt?! :D
Klart jag har en bok om klickerträning ;) Jag tar m den på fredag! Jag har en himla massa böcker, men tyvärr inte bokhyllor så som jag skulle vilja ha det snyggt o prydligt, det kommer om några år när vi flyttar till hus xD O har maninte så mycket hundkunskaper så får man ju köpa böcker o läsa ;) Kram

Anonym sa...

Nä, jag tänker inte säga det till Malin. Jag ska visa det som charader ikväll när vi ska träna ihop. Eller skriva en rebus. ;)18.30 passar bättre för mig, hinner jag visa mig innanför dörren!

Jepp, Quorn heter det, är en orange påse (www.quorn.se). Blir det för jobbigt så fixar jag det. Peter har gjort det till mig många gånger... Ha ha ha!

Anonym sa...

bra, då fixa jag det!! Japp, vi ska ses på klubben då =) Du e välkommen!! :D

Jenny sa...

Hej igen!
Japp! kom gärna imorgon : D

Kraaaam