söndag 4 januari 2009

Sockergrynet




Idag har Andreas varit framme med kameran och fotat lite bilder på Lucas. Så söt å go! Lucas alltså haha....ja, Ante är ju oxå söt å go.... =)
Jag och Jenny tog en promenad med Lucas och hundarna, trevligt med lite hundsnack! Lite senare kom Anki och Cribbe förbi på lite fika, Cribbe är helt galen i min cheesecake så jag har såklart gjort en till honom. Inte BARA till honom, vi andra åt oxå =). Men gott var det! Bakade en sockerkaka igår och den slank oxå ner. Jag får nog ta å lugna mig med bakandet, annars kommer jag snart att rulla fram fortare än barnvagnen hahha.....
På torsdag börjar Mamma-Barn gympan, det ska bli skoj!
Jag lade Lucas vid 18 tiden som vanligt och det är fantastiskt vad trött man blir av det! Jag var tvungen att lägga mig ner och vila lite, det slutade med att jag somnade och Ante fick väcka mig två gånger.....sen blev det lite glass och chips och tv (attans gottande....).
Nu är det snart dags för sängen igen för om någon timme tycker Lucas att det e dags för nattvickning.
Sov gott!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Det blir nog bra när du fått hem din briardvalp, då kommer alla kakor förbrännas!

Unknown sa...

Det blir nog bara jag som hänger med i skogen för tillfället. Pelle ska ta det lugnt, igen. =(

Anonym sa...

Så söt lille Lucas e :)
Kimbas reflextäcke e köpt inne på Hööks, i malmö vid jägersro, sån hästaffär. Skitfint, fodrat o varmt nu när det e så kallt ute. Cocos e ett sånt vanligt för typ 30 kr som man kan köpa nästan varsom =P
Kram

Jenny sa...

Mmmmm cheesecake...I LOVE THAT!!!!! Ring nästa gång du får ett sånt bak ryck! : )

Kramis

Anonym sa...

Randig söt liten människovalp... hihi

Anonym sa...

Hej!
Allt bra, sliten efter helgens spelningar... Jag säger bara fulla människor, de är inte kloka!
Pelle är något bättre, vi kanske kan gå en vända i skogen i helgen?
Kraaaamen till er alla!