lördag 17 januari 2009

Nya bilder på valparna

Lånade en bild från Rave On´s hemsida, här ser ni mamma Ruffa med sina elva valpar. Namnförslag som börjar på C mottages tacksamt =).
Idag har jag och Lucas och Molly varit på långpromenad. Det var kallt som f-n. Nollgradigt men en sådan hemsk blåst att det kändes som -20. Huuuuvva! Men, det som e bra med kallt väder är att då går man snabbare för att hålla värmen. De där två kilona jag skulle få bort till den 29:e är redan borta haha! Se där vad det kan göra att skippa allt onödigt skit man stoppar i sig och motionera lite mer istället. Ikväll kommer Helene hit och vi ska äta middag. Det e ju lördag så det blir något smaskigt, kanske en planka =).
Trevlig helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså.. dessa valpar.. Så underbara.. så varma o mörka i sin färg.. Nu iaf.. Kommer bli sååå fina!! Om du nångång vill ha sällskap upp till Ronneby o kolla på de så tveka inte o ring mig!! Jag följer m ;) haha
Hmm, C var en knivig bokstav.. Lord föreslår; Cupcake = sötnos på engelska (om du inte visste).

Anonym sa...

Förslag på namn: Chillie (naj inte en till...), Curry (hrm, ja asså vi gillar namn på C), Ciwi, Citron, Chicago, Cher, Cocos (hoppsan upptaget), Cotten, Cayenne, Cryddan, Cocco,Chips,Carmen, Cosa, Capo, Candy, Caxzi. Å Peters förslag: C-vitamin.

Anonym sa...

oj, oj, oj... Tänk att ha elva små bebisar... Mamma vovve gör det bra! Vad små de är och vad stora de blir!

Namnförslag;
Chanel (jag gillar mode...)
Chips (jag gillar chips...)
Coco (dvs Coco Chanel...)
Cactus

Anonym sa...

Du har fått så många namnförslag nu så du kan döpa hela flocken?!
Mitt förslag på namn är: Chess

Krama Molly och Lucas från mig!