söndag 4 oktober 2009

Ibland ska man ha tur =)

Vilket flyt jag haft de senaste dagarna!
I förrgår såg vi att Autoforum i Malmö hade en Skoda Octavia kombi 2006:a till salu så vi åkte dit och tittade på den. Såg jättefin ut och hade all utrustning jag vill ha. Så jag slog till och köpte den! Äntligen en redig bil igen =). De ska snygga till den (putsa och fejja lite, den såg ju redan fin ut) och byta till läderratt (Ante tyckte jag ska ha en läderratt istället för den i plast som satt där, läder är MYCKET skönare att hålla i, tack älskling! ) så får jag hämta den till veckan.
Så då återstod bara att få sålt Volvo-åbäket jag haft under tiden jag letat rätt Skoda....så hem, fota Volvon och lägga ut på Blocket.....fredag kväll var den ute på Blocket, lördag em ringde en dansk och ville komma och titta. Söndag morgon åkte bilen iväg med sin nya nöjda ägare =)
Så bra att jag blev av med den direkt!
Men nu var ju kruxet bara att jag ska iväg på brukshundklubben imorgon kväll......å jag har ingen bil.....jaja, jag fick ju sålt den iallafall =) det var det viktigaste!
Nu ska jag ta ut hundarna en sväng i stormen..... Tjing!

4 kommentarer:

Malin sa...

Vad skönt att det äntligen löste sig för dig! Det är bra med lite flyt ibland =)

Pamela sa...

Så skönt att du äntligen fick köpt en sån bil du vill ha! :D o ibland ska man faktiskt ha flyt! :) Kram

Unknown sa...

Tur-gumma kan man kalla dig! Passa nu på att köpa trisslotten!!!!
Härligt när det flyter på.
Var kanelbullarna goda...?

Jenny sa...

Jag kan komma och hämta dig! Cookie borde väl få plats i min bur... blir lite träning att åka brevid Zorro (för båda då!) Ring om du vill det!

Kram