lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag


Idag vaknade jag av att det ringde i telefonen.......vem f-n ringer till folk kl 08,30 på en lördag??? tänkte jag ilsket och struntade i att svara......efter en stund pep det till i mobilsvaret och då blev jag såklart nyfiken och var tvungen att kolla vem det var....
Det var blombudet inne i byn. Hon sa att hon hade en bukett till mig och undrade om jag skulle vara hemma på förmiddagen. Jajjemensan, det skulle jag minsann vara, så hon lovade komma förbi med buketten. Tänka sig, ända ifrån Arvidsjaur....en långväga bukett hihi.....nä jag förstår nog att de knåpat ihop den här i byn och såklart inte skickat ren-bud ända från norr. Å titta vilken underbar bukett! Den doftar jättegott (måste dofta mycket eftersom jag kunde känna det med min täppta näsa....) och jag fick bruka våld för att få ner den maffiga underdelen i vasen. Stooor bukett =). Tack så mycket för de fina blommorna älskling! Puss puss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Endast det bästa är gott nog för den bästa tjejen i hela världen......älskar dig så mycket.

Anonym sa...

FINA BLOMMOR! Själv fick jag, INGENTIN..! Du har blivit utmanad, se min blogg

Anonym sa...

Tjusig bukett! Jag fick ung samma sak som Elle, i och för sig så gav jag ingenting heller så man får väl det man förtjänar....Istället åt vi en mysig middag. Hörde att ni kommer upp snart. Ska bli roligt att träffa Lucas, och dig förståss!

Anonym sa...

Hahaha, gött att du fick blommor spontant (hejja Ante). Mitt tjat om choklad gick hem *asgarv*!