söndag 15 februari 2009

Lucas myser med Molly

Här i huset är vi FORTFARANDE förkylda....det var den segaste förkylning jag varit med om.....jag som aldrig e sjuk.....åjåj..... Imorgon är det babysim och vi missade ju förra veckan så jag hoppas på ett mirakel så vi kan gå imorgon. I eftermiddag har vi bara tagit det lugnt och myst tillsammans alla tre. Lade ner Lucas på filten och Molly tyckte det var en kanonidé för då kunde hon göra honom sällskap. Snabbt fram med kameran och fota mina sötingar. Molly ser väldigt avslappnad ut......ja, hon gäspar, hon ska INTE äta upp Lucas.... =)

Vad pysslar du me grabben...?

Ska du rulla omkull på MIG??

Ja okej då, du får väl ligga här med mig....

Men bara om jag får använda dig som huvudkudde....

Mmmmm ganska skönt faktiskt....

Lucas och Molly mmmmyser....

Lucas tittar på tv och Molly vilar....

Hej allihopa!

En bild på Lucas i bodyn som han fick av Tant Linda, Tant Emma och Tant Helene. Tack så mycket för den fina julklappen hälsar Lucas =)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Så söta bilder på de 2!! :D o snart kommer där en valpsing!! :D kram

Jenny sa...

Jättegulligt!!! Det där lär nog aldrig funka med Zorro... tyvärr! Krya på er, håller tummar för baby-sim.
Kram

Anonym sa...

Han ska ju rulla in sig i filten! Canis utmaningen! Åsså ligger Molly i vägen och blockerar.... Typiskt labbe att använda lill-husse som huvudkudde!