torsdag 12 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Petra, den röda tråden är 6. Gå in i Mina-Bilder mappen och ta den sjätte mappen, sjätte bilden och berätta om den. Det här är då jag och Avanti som spårar uppe i Ronneby, Avanti har precis hittat en apport och levererat till glad matte =).

Blev utmanad av Pamela (för länge sedan...) så nu tar jag tag i det =). 5 är den röda tråden. Gå in i Mina Bilder-mappen och välj den femte mappen, femte bilden och berätta om den. Det kunde jag tyvärr inte göra för jag hamnade i Antes bilspionbildsmapp (det ordet finns säkert) och vågade inte ta något där hihi...så jag tog på måfå en annan bild. Det här föreställer en stad i Tyskland....skulle kunna vara Nürnberg.....jag vet inte säkert....ni vet, minnet.....men iallafall var vi där på semester förrförra sommaren och vi tog denna bild för det var så vackert.
Då utmanar jag:
Elle
Malin J
Anna
Iia
Jenny
Så får vi se vad d blir........

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du min älskling, visst är det Nürnberg. Puss puss .....

Jenny sa...

Oj Oj... Pamela utmanade ju mig också för ett tag sedan.. är så dålig på sånt! Vilken mapp skall man kolla i? för nu måste jag väl bruka allvar om 2 st utmanat mig, phu ; ) Krya på dig!!!!!