måndag 9 februari 2009

Förkylt

Håhåjaja...man ska inte ropa hej....
Har ont i huvudet, i halsen och näsan rinner......Lucas har precis börjat bli bättre från sin förkylning å då är det min tur. Eller otur. Nå, jag ska inte klaga, är sällan förkyld, max en gång om året i vanliga fall, men sedan Lucas kom har jag varit förkyld två gånger....den lille rackaren har brutit ner mitt immunförsvar =).
Idag skulle vi varit på babysim men eftersom han varit krasslig nyss så avstod vi.
Ikväll har jag roat mig med att sortera foton i datorn. Ska framkalla och göra album av bilderna på Lucas och jag håller även på att fixa ett album med massor med bilder på Avanti.
Imorgon är det tisdag och vi har inget särskilt på dagordningen, men på onsdag ska vi på babycafé här i Svedala. Mina hurtiga promenader får vänta tills jag känner mig piggare. Promenader blir det oavsett, bara lite mindre hurtiga =).
Nu hör jag att kudden ropar, bäst att lyda. Sov gott!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha han har både tagit ditt immunförsvar OCH ditt minne..

Jenny sa...

hehehe... farligt att skaffa barn!

Krya på dig sweetie!

Unknown sa...

Hahahahaha, bra kommentar Pamela! Jag vill veta hur det går med mamma gympan???

Anonym sa...

Förlåt.. jag menade verkligen det inte!!! haha! Shit sånt hot! Ska vara snäll framöver!