måndag 9 februari 2009

Snart snart....

Här är en bild som jag "stulit" från Kennel Rave On´s hemsida =). Det är C-killarna som är drygt tre veckor gamla. Det närmar sig......den 27:e februari åker vi upp och hälsar på de små godingarna. En kompis som oxå har barn undrade om jag verkligen har tänkt till....Lucas har precis börjat sova hela nätterna och vad gör jag då? Ja, VAD gör Linda då?? Jo, skaffar sig en hundvalp som ska hålla henne vaken om nätterna...ut å rastas i parti och minut för att bli rumsren....ja som man bäddar får man ligga heter det ju...hahhaha! Men roligt ska det bli iallafall. Längtar efter att få börja träna och det ska bli såå roligt att täva igen, men det lär dröja, hunden måste vara minst tio månader och det är väldigt ovanligt att hunden är mogen att gå ut på tävling i så ung ålder. Men om ett år kanske =).
Här är en liten länk för den som vill se valparna på film:

4 kommentarer:

Jenny sa...

Lycka till Linda! skall bli så kul att se underverket sen! Jag bara jobbar och är trött nu, men vi får ses så fort jag kommit tillbaka till de levandes värld!
Kram

Anonym sa...

åhh... jag e så valpsjuk! Längtar tills ni får hem er lille :D Har ni kommit fram till nåt namn än? Kram

Anonym sa...

Skulle inte förvåna mig om ni tävlar dagen då vaffsen fyller 10 månader...

Anonym sa...

Så de har redan bestämt valp till er? Jo det var faktiskt söt :D Kram