måndag 2 februari 2009

Babysim

Idag har jag och Lucas varit på babysim! En tjej i föräldragruppen har gått med sin dotter men hon har fått öroninflammation och de ska därför inte fortsätta. Hon erbjöd mig att köpa hennes kort och gå de resterande gångerna istället för henne. Så idag hoppade vi in i simmeriet. De andra har gått 3 gånger redan och idag var det dags för dyket. Jag och Lucas skulle såklart inte börja med dyket på första kurstillfället så vi nöjde oss med att simma lite ryggsim och magsim. Sedan var det lite plask och stoj och barnsånger. Lucas tyckte det var jätteskoj! Han var helt avslappnad när jag släpade runt honom i bassängen hahha..... Vi håller till på badhuset i Oxie, det var jättefint och kanonbra lokal för babysim eftersom det är 32 grader i vattnet och riktigt varmt i själva badhuset, ingen risk man fryser där inte! Bilden ovan hittade jag på nätet då jag googlade på "babysim" och den föreställer alltså ett barn jag inte har den blekaste vem det kan vara, iallafall inte Lucas =).

Inga kommentarer: